Monday, January 25, 2010

kisah dihari ISnin


salam semua

apa kabar pada harini ini ? permulaan hari baik kah?

ada org sukakan hari isnin sebab permulaan bg mgu ..maksudnya hari pertama la...

ada org suka hari mgu..sebab boleh relax2 dan lepak ngn family

aku suka semua hari2..tp yg paling aku suka hari rabu..

klu hari rabu ..feel d rasa lain la...hahahhah( myb aku yg rasa camtu kot)

sbb klu hari rabu la rasa cam nk bercantik lebih..semangat lebih dan bla..bla...(snGAl tul statment Aku ni)

hari ini : isnin

td ada pra test

prestasi yg x memberangsangkan

percubaan pertama > BUKIT

pertama > xlepas

cikgu ckp> 99% bakal gagal (ala...pepagi dah habiskan mood aku)

percubaan ke 2> woha!! lepas

dan seterusnya

SESI LETERAN DALAM KERETA

aku plk kena sessi menadah telinga

nk wat camne

dgr je la

sabar itu kan indah~lalallalala~

cikgu siap kata masalah tggl umh..jgn bawa dlm keta

aku lg la pelik > sbb aku xder masalah....

kesimpulannye : cikgu ckp klu nk lulus rabu nie (test jpj )kena ubh sikap pemanduan dan jgn gementar..jpj x makan orang pon (seperti yg dinyatakan oleh cikgu aku)...

aKU : baik..sambil berfikir> YAKIn !! rabu nie mesti lulus la...


NOTE : klu xlulus duit lagi la....huhuhuh =(


papai




No comments: