Sunday, January 24, 2010

JodoH namaNYA


salam semua...
jom layan box chating ni dlu ye
untuk mengetahui kisah yg diterjah oleh aku
ni pijah..mmbr aku masa sek teknik sp2
aku ingt d bru nk bertunang> dh bertunang upanya
aku yg ketinggalan upanya..
wakakkakak

aku dok selidik
aku plak yg kena selidik
aik...aku tnya d kwin bila? d plak tnya aku
jwpn cam artis : NO KOMEN..walalal
d sempat doakan tuk aku : AMINNNNNNNNNNN( pjg nyer amin )
senyum lebar nmpaknya
woha!!!



siapa senior masa ktorg sekolah teknik SP2? dak kelas PKE? SENIOR?

jenuh aku recall ingtn aku

sapa bkl huby d senior masa sek dlu?

TAK INGT!!!
salam semua
harap ahad nie mmbw kebahagian kat korang semua
yg kat atas tu sebahagian chat aku ngan mmbr aku masa sek teknik sp2 dlu
sekejap je masa beredar
masing2 dh temui jodoh masing
sorang2 dh dimiliki
bermula dengan hanin
(dh ada bby pon)
kemudian kinah
(dh ada anak gak)
indah sari
dalila
pijah
pija
dan siapa lg lepas nie
???
dah jodoh namanya,,,,
cepat ke lambat kwin la...
aku sentiasa mendoakan kebahagian dorg
teman2 aku masa
rndu kat korang
muah!!!!
p/s: wan dayah tnya turn kita bila lg?
(wat pura2 xdgr soklan)
hahhahaha
jodoh pasti akan dtg
cuma lambat atau cepat
insYAllah

No comments: