Saturday, January 9, 2010

GEntinG aku dTG




YES..dinaosor xmkn kami..walalalla

TERBANG!!!!!





salam semua

apa kabar semua?( mcm fllwr aku leh jwb plak erk?
skrg dh nk masok mggu ke 3 kuliah..wawawa..asgmnt dh bertimbun...

apapom didlm keadaan kelam dan kabut asgmnt x wat apa2 pon..







kmi tlh mengambil langkah drastik dgn pergi menenangkan otak yg x berapa serabut...cantik nyer plan...







apapon kmi telah slmt p n selamat pulang

letih nya kami dengan pakej ke genting dr 8 pg- 6 ptg

wawawawa...selamat kmi sempat men permainan d situ

sbb kul 3 dh hujan....

apapon geng pengembaraan aku bersama tikah,kirah n yuni berjalan dengan lancar..




sal Ku pose camtu(mood kecewa ka?) TIkah nice ..KIrAh?


mcm2 pengalaman kami tempuhi...wawawa
cr outdoor pon x jmpa..wakaka

yg xsempat men ialah flying coaster> terlampau hebat sgt kot

last aku men spinner time hujan bru turun..sian yuni basah..hehehhe

aku men space shot ngan YUni mcm semua organ aku jatuh kat bawah :kesimpulan > aku ngn

yuni xmo men tuk kali le 2...

korang layan je pic nie...

papai..salam

(bdn sengal+kepala pening= byk pusing2 kot..=)




put3 ayaq..huhuhuhuh







No comments: