Thursday, September 30, 2010

ke kiri ke kanan pon xkena

salam
hari yg serba tak kena
kenapa
arghhhh
rasa seakan aku nk g lepak kat lapangan terbang
pastu...JERIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
agak2
pak guard kat situ hambat aku kuar x?
xleh2
dok tepi pagar jd la...
layan blues sorang2...
ok la
harini ada clas
bersiap
3jm lg dlm clas
papai

Wednesday, September 29, 2010

ada style x waja Bru nie?

salam
apa mcm ngn waja baru nie
mau jeling2
usha2
cam sempoi
ada gaya MItsubishi Lancer je,,,
lalallalalalla

Monday, September 27, 2010

i suka

videos

nie lagu im yours versi melayu
abg nara..i ambik ye...
layan je la.....
video

video nie wat aku tersentuh,
kwn d dh mati sebenarnya,,,tp d cuba gak gerak2 kn ngn harapan kwn d akan bernafas semula
sedih2
kucing pon taw erti kasih syg
part yg sedih masa d tdo sebelah kwn d yg mati....
ish,,,,,sedih2...
tu je la....
semoga apa yg korang lalui harini, lebih baik dr semalam
apa jua musibah yg menimpa, mungkin mengajar kita untuk lebih matang dan muhasabah terhadap apa yg kita lakukan,,,


Friday, September 24, 2010

Kemaskini Maklumat Bagi Permohonan Penukaran Pinjaman (3%) kepada Pembiayaan Ujrah (1%)

salam semua
ni info wat peminjam PTPTN
sila :

Kemaskini Maklumat Bagi Permohonan Penukaran Pinjaman (3%) kepada Pembiayaan Ujrah (1%)


di laman rasmi ptptn :www.ptptn.gov.my

sebarkan kepada teman2 k
maklumat lanjut atau masalah kecik atau beso : angpa tnya la ptptn k...
sekian terima kasih
wslm
:)

Wednesday, September 22, 2010

raya 2010. jln sana sini x habis2


salam semua
skrg masih demam hari raya kn..rumah terbuka masih ttp diadakan
byk juadah yg terhidang
nyum2....
apapon yg penting nilai hari raya
bermaaf-maafan, mengerat silaturahim dan sling memaafkn
dan dlm kita bergembira meraikan hari raya
jgn lupa plak pda insan yg xkemampuan
ingt tu....
:: aku lak..proposal x siap lg :
wlaupa pon terjadi
proposal kena settel gak
arghhh
angin malas dh dtg
sapa nk tlg ni
diri sendiri la jwbnye
ok la...layan je pic2 yg sempat snap




Friday, September 3, 2010

salam aidilfitri

sekarang dah hari ke 24 umat Islam berpuasa
sekejap je syawal akan muncul
selamat menghambakan diri kepada Allah dalam mencari Lailatulqadar...
pada kesempatan ini
sy cik blogger yg comel
ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada seluruh umat islam
kepada keluarga tersayang
tidak dilupakan kepada semua fllwer dan blogger2,
kwn2 yg sentiasa menyokong secara langsung dan x lngsung
dan rakan2 alam maya
jadikan syawal ini penuh bermakna dengan kasih syang dan bermaaf-maaflah kita
manusia sememangnya penuh dengan ketidaksempurnaan
dengan rendah diri:
maafkan kekhilafan daku sebagai makhluk Allah yang lemah, yg sentiasa tidak terlepas
daripada salah..
moga lebaran ini penuh bermakna buat kita semua
amin...
SALAM LEBARAN
ikhlas daripada : cik blogger
note : pndu dgn selamat , ingtlah org yg tersayang :)