Friday, January 22, 2010

RepekaN sebUAh JAm LoceNG


salam semua


alkisah menceritakan ttg dirikU" AKU SEBUAH JAM LOCENG"
aku sebuah jam loceng.badanku berwArna hijau muda dan ada corak bunga2.
aku telah dilahirkan disebuah tempat yg aku x taw namanya..kemudian aku dan teman2 ku dihantar ke sebuah kedai di genting higland..~sejuk~
suatu hari seorang dak cumel tlh membelek2 aku..lalu d ke kaunter dan membayar hargaku...
aku dibawa pulang dgn hati yg berbunga2 kerana d gilekan kecomelan aku yg bewarna hijau...
sejak itu aku jd teman kepada tuanku
banyak jasaku kepada tuanku...

aku la yg gerak d g kuliah
aku la yg gerak d time solat
aku la yg gerak d time d lena tido
kira aku la .....

tUAN JAm : aku pon bgn sendiri K..hhuhu
JAM : ye la...aku yg gerak k

inilah tuan aku yg poyo
TUAN JAM : AKu tuan jam yg baik k+penyanyang +sopan santun ma...
JAM : yo la tu
TUAN JAM : kenapa? xpercaya ka?
kuang3x


hari pertama d melayan aku dengan baik..siap tunjuk kat mmbr d..
"angpa semua..nie jam bru aku comei x?"
hari2 selepas itu...
siap aku kena langgar hari2
kasar tul la tuan nie
asyik langgar aku jer.....huk3


TUAN JAM : aku rabun la..xnmpak ang la JAM
pastu bila aku bunyi d tutup...aku gerak d suh bgn
TUAN JAm : aku bangun lo...


watever la tuan jam oiii
itulah kisah aku dan tuan aku...
hari2 kami lalui bersama2...
masa itu emas......
dan demi masa sesungguhnya manusia kerugian.....


ITULAH KISAH AKU SEBUAH JAM





No comments: