Monday, January 18, 2010

D bukan HAlangan..TTP CAbaraN bg AKU..


salam semua

apa kabar...

xder apa yg nk kisahkan kali iini....

semuanya TTG AKU

kisah yg membuatkan malam x lena....sengal tu l...

ttb dpt msg...

wawawa...

muka aku merah padam

memikir TTG DIA..arghhhh,,,

kenapa D? xder org len ka nk bg kat aku....

memikirkan D mmbuatkan otak ku yg tenang TTB SERABUT...

kenapa aku takot sgt ngn D?

DIA>>DIA>>DIA...

sengal..

aku msih ada rasa hormat lg pada D

semalam puas aku pikir..

aku kena atasi perasaan nie

SINGKIRKAN D?

TAK BOLEH!!!

sbb

aku kena gak menghadap D nanti...

arghhh...

akhirnya

aku putuskan sebelom tido

APA NK JADI JD LA...

aku dah x heran....

AKU KENA JUGA JMPA D NNT...

D BUKAN HALANGAN AKU,,,TP D CABARAN BG AKU....


bla la semua nie nk berakhir..agar idup aku kembali damai....
kn jumpa gak d.....

No comments: