Tuesday, August 11, 2009

Allah selamatkan kamu...


BESDAY NOREHAN NORDIN
KE 23
11.0GOS.2009
LOKASI: KOLAM IKAN KOLEJ 8-UM-
ASSALAMUALAIKUM
hapy besday 2 my besfren norehan nordin yg menyambut hari kelahiran yg ke 23 pada 11 ogos 2009 ...dh tua rupanya...
apapon aku sebagai kwn mendoakan yg terbaik tuk kehidupan norehan nordin...semoga berjaya dunia dan akhirat dan diredhai oleh Allah SWT...
terima kasih wat mmbr2 yg merancang besday rehan..AYUNI.KIRAH.ATIKAH.HUSNA & SHIDA dan AKU
tidak dilupan juga kpd:
*makcik kedai sbb bg tumpang kek..jasamu dikenang
* kpd abg zul kerana bg pinjam pemetik api
* juga kpd mamat yg tlg tgkp pic ktorg
korang layan la pic yg aku buh kat sini...

sesi meniup lilin..aku tumpang sekaki..ahakz...

kek coklat yg telah disaring dgn rapi sebelum dibeli
~dikatakan memenuhi semua kreteria~

layan video yg didedikasi khas utuk rehan dan geng2 yg leng~sapa yg bikin erk?~
sesi bergambar ngan besday gurl

aku ngan rehan
tikah ngan rehan plak

kirah ngan rehan..famos sungguh



husna ngan rehan,,aik 2 ingit jer?


yuni ngan rehan...apa yg korang jual 2 ingit nie?
musykil aku...
shida ngan rehan..senyum!!


aku menikmati kek coklat~setelah penat mmbikin video tuk besday gurl~
hehehheh



bila nk mkn asyik pose dari tadi ?
um menyatukan kita...
abadikan beb!!
(sori silap edit date: 13.8.09)

No comments: