Wednesday, March 24, 2010

one is better then two,there, four ,five..lallalalla


salam

apa kabar kpd semua yg mmbc blog nie

sory la...malas nk update

asgmnt dh bertimbun2 dan ada beberapa minggu je kena submit

hari isnin dapat panggilan tuk ujian kpli

aku mmg dh tekad xnak balik..dgn asgmnt yg bertimbun..mls nk pikir ujian lg

kwn2 suh blik: mencuba

cll mak : ak suh balik try ujian( kena basuh sekali)

td aku g beli tiket ketapi

malas la..

tp berdondang syg gak sendirian ke kl sentral

malas nk susahkan kwn2..lgpon dorg ada clas

setiap perjalanan

keje aku memerhati dan analisi

arghh...

keseorangan tnpa teman

mungkinkah sendirian begini lebih baik

klu ada mmbr..xsunyi sebegini

kl sentral ttp sesak cam biasa

aku menuju ke ktm

beli tiket

lepak2..tgk gelagat org

menuju mc donald

menu biasa sundea coklat

pastu..pusing 1 round

beli tiket ke stesen u

dan balik um

camtu aku seharian td

melara hati sendirian

lalallala

khmis mau balik...

papai semua

salam

mungkinkah aku xdpt hidup tnpa kamu

atau kini sendiri lebih baik

renung3 dan relax2

2 comments:

ielaUM87 said...

yup i agree with that!!!
kdgkala, kita kena berseorg dlm melakukan sstu..
but sap.. i know u can do it..
CHAIYOK2!!!

Hana Sui Juris said...

sap, aku confius lah..
ang dah habis ker?
macam mana boleh apply kpli 2 kalo blum habis?