Friday, March 5, 2010

ikan oh ikan

korang rasa sedap x? masakan cina..lalalalla

oh ..tidak!!! dorg cedok ikn byk2..wakakkaka

salam semua
sory lama x mengupdate blog
aku bz la ngn asgmnt yg x settle lg
hehehhe
besa la...aku bukan rajin sgt...tp asgmnt ttp kena settle kn...
ekoran mggu ini hangat dengan isu ikan
maka aku pon teringt akan pengalaman aku masa kat beijing
ye la...nk jumpa ikn seminggu sekali
tu pon time bila kuar melancong
ada gak member aku yg xleh makan ikn ..sbb dorg ckp berbau
tp ..aku ok jer...(wkakakkakakak)..ada yg senasib aku..ok je rleh telan ikn
ikan
sedap pa..
aku style yg makan je(halal dan boleh dtelan)
klu ikut ikan atau ayam
aku suka ikan lg
tah r...
masa kat beijing aku x jumpa ikn termenung ke
ikn beso je
hehhehe
besa la tempat orang
pengalaman
ikan..oh ikan....

NOTA: lapo ikn goreng tepung la...ikan sumbat...ikan darat masak sos...
hahahhaha..ikan oh ikan...lalalla

No comments: