Monday, March 1, 2010

anak abah

salam
sy malas nk tulis byk~malas tahap iguana sudah menjelma~ngeee
sy rndukan abah~mak pon sy rndu juga
ingt lg masa kecik2
pertama kali aku ke tadika...abah belikan kotak pensil gambar kucing men piano..mata kucing tu leh pusing2..bes oooo...
bila dh beso seikit...aku suka buli adik..sbb aku nk ikut abah g pasar mlm...
aku kt kata adik.." adik p la mgu depan'', bdak2 xleh p psr mlm..polis tgkap..wakakakka...YEYYEYE..aku dpt ikut....helmet xmuat kepala pon aku tibai..
dah beso...
cam besa gak..anak abah
ikut abah g tngkp ikn..(tlg tgk..lalalal)
tgkp kepah
g kenduri...
aku pon dh jd perangai cam abah
suka wrestling
makan ikn darat
bola? abah x suka sgt
akak rndukan abah sebenarnya...hehehhe
bnyk lg nk kisahkan...
tapi cukupla setakat nie
UTAMAKAN KELUARGA ANDA
rndu keluarga
bila mau pulang nie..ish2
papai
salam

2 comments:

Memorabilia said...

Sap kasih syg dlm family yg plg bernilai..sy pcayakan kuasa ksh syg fmly nie pnting dlam pembesaran kita...Anak2 yg mempunyai hbgn kekeluargaan yg erat insyaallah akn menjadi manusia yg bguna....stp saat n detik dlm hdp nie jgnlah sesekali lupakn fmly kita sap....

Itu Aku said...

ye azrie
sap juga percaya pada kuasa ksh syg yng membentuk diri kita skrg
hbgn erat ngn fmly penting dlm mmbntuk diri indvidu...
utamakan keluarga
jadilah anak yang berbakti kepada ke2 org tua dan keluraga
"kerna keluargaku begitu berharga"
heheh..