Sunday, March 7, 2010

bintang hatiku..

kiri : norhafidah (hafirda afiela)

kau bintangku

kau bintang yang enggan aku tgglkan
walau dlu pernah kta terpisah
kau tetap mengejar aku dengan cahayamu
kau bintang dijiwaku
sentiasa bersinar dan terus menerangi
setiap2 ruang2 yang ada

kau bintangku
yang selalu berjanji tidak akan meninggalkan aku
sendirian lg
dan aku juga begitu
tidak akan melepaskan pelukan darimu
kau bintangku
yang sentiasa aku bersama
waktu ribut mahupun
panas mentari
waktu malam indah
bila jua
kau bintang yg tetap dekat dengan ku
kuharap kau terus bersinar
dan bersinar....


saparina yaakub
8mac 2010
dedikasi buat sahabat baiku..hafirda afiela
sempena hari lahir yg ke 23
moga terus bersinar dlm kerjaya dan kehidupan
dan moga kau temui seseorang yg akan menjaga kamu
bukan untuk sejam
sehari
setahun
tapi
selama hayatmu...
" kau dan aku selalu untuk selamanya"
note : puisi nie juga untuk semua yg membaca..moga kalian juga tersenyum..

1 comment:

Hafirda Afiela said...

pergh!
terharu aku beb baca sajak kau
insya-Allah na
selagi nyawa aku masih ada
kau tetap kawan aku
tapi...
asal kau eja nama aku salah
noor hafedah la...