Friday, September 11, 2009

RAya oH RAya

salam semua

mgu depan kita semua akan beraya..bla sebut pasal raya ..bg yg dok jaug dr family msty nk balik kg.begitu gak ngan aku. berdasarkan perancangan awal..tiket rehan bli pada 17..sbb balik lewat ialah ada perbentangan pd khamis ptg... TETAPI...

memandangkan byk kelas dh dibatalkan..maka dan kwn2 dengan pantasnya tlh menukar tarikh pulang ke kg..yeeyyeye..akhirnya kami memilih KTM ..xpenah kami blik sebelum nie nek ketapi..alasan nyer lambat...akhirnya kmi akan menjejak kaki nek ketapi..uhuhuhu

persiapan rAya

bg aku..biarlah sederhana dalam perbelanjaan...klu ikut hati...semua nk borong...benda yg x faedah pon aku nk beli..tp memandangkan byk perbelanjaan yg perlu difikirkan..maka aku beli benda yg sepatutnya jer..terutama wat insan-insan yang aku syg seperti family aku...wawawa

 x sabar nk balik kg nie...ayam itik dah rndu kat aku =)  ~ umah aku ada bela itik ngan ayam ker?

apapon aku dengan rendah hati nk ucap selamat hari raya pada semua insan yang menjadi pengikut  blog aku dan kepada sesiapa yg membaca blog aku yg simple nie

SELAMAT HARI RAYA

MAAF ZAHIR DAN BATIN

1 comment:

Hana Sui Juris said...

salam aidilfitri sap..
maaf atas semua kesalahan aku sama ada sengaja atau tidak...