Saturday, July 25, 2009

tikus comei..

salam semua...hari nie jumaat biasala kelas aku xder pada harinie..so..xder xtvx sgt nk wat( walhal asgmnt aku x stat lgi)..

mula2 aku plan nk ajak tikah n yuni g tgk wayang...tp terpaksa dibatalkan sebab tikah posa sunat la..kesian plak kat dia nnt..so yuni cadangkan kitaorg pergi ke Pc fair kat DTC um...

wawwwa..lepas makan tengahari...aku rasa cam malas la plak..tapi kalau memerap dalam bilik sambil membekukan otak ..xder maknya juga..dengan ikhlasnya aku setujukan hati untuk kuar di tengahari yg terik


masa jalan n p dtc..jumpa cik zana..d cakap pc fair ditunda ( siap tnya aku x baca notis ker) dlm hati kata ..ish..mmg aku x bca pon( moral nyer kena alert la..)..aku kata nk p juga la..manataw kut ada...jalan la kakiku ke DTC


sampai jer dtc ...la..ada la ..aku dengan niat barunyer> nk beli tikus (mouse) sebab mouse lama aku dh rosak..( ganas sungguh la)..payah la x der tikus nie..dah la sem lepas aku wat tikus tikah cam harta sepencarian aku..maaf tikah yer...


last sekali..tikus yg dicari jumpa..BERJAYA!!!!

inilah tikus comeinyer...

*maaf la pic x jelas..tp tetap comel (hijau warna kesukaanku)

1 comment: