Saturday, July 18, 2009

aku dan wayang


salam semua...jumaat yg lepas aku telah menonton 1 wayang melayu..rasanya lama aku x tgk cite hantu melayu kat pawagam.last aku tgk cite hantu melayu kat pawagam ialah cite potret mistik...kerana kekecewaan jalan cite yg x menarik , pastu aku xmo tgk cite hantu melayu kat pawagam....( bukan x menyokong industri filem tempatan)

jumaat lepas..kmi segerombolan..7 org tlh berdondang syg ke mid untuk menonton SKRIP 7707..dr hasil promosi berjaya meragut hati kami untuk memilih filem ini untuk ditontoni....dgn semangat yg berkobar2 untuk menonton filem nie..kami pon p la beratur pjg membeli tiket....

dan tiba waktu tayangan....

..............

.......

SOKONGLAH INDUSTRI FILEM TEMPATAN
KOMEN SYA( sbg seorang yg x pandai mengkritik)
bg sya gabungan semua cerita dalam satu filem x berapa ok.sebab cerita2 yg ada seolah2 tergantung dan menjadi persoalan.
tah r..bagi aku..xla seram sgt dan cerita biasa sahaja
dr aspek keagamaa> bagus gak dengan pemaparan nilai islam dan moral
tp...
korang tgk la sendiri
dan berilah penilaian....
NOTE: nak cerita yg lebih seram....industri kita juga leh wat la...


2 comments:

gin said...

film kami pon x bagus.

Itu Aku said...

aku cuma ingin kepuasan semasa aku menonton cerita seram..ternyata aku hampa...