Saturday, July 25, 2009

kena TAG lg oleh PIDAH..

di tag lagi oleh pidah..yg terdahulu pon aku x jawab lagi
nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi award ini
happy go lucky
manis aje orangnya
d kawan yg baik( perghh..puji melambung)
x suka pink ( yela kot)
suka sgt kat kucing
suka farid kamil
setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta/hobi diri sendiri

9 erk? rasanya lebih dr itu
anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka
tag org pulak...
ain (baik+kelam kabut)
k-on (sempoi + sengal)
Aness(comei+ sopan santun)
irwan (kaki buli aku)
qirah (slumber)
4 0rang lagi erk....
FOLLOWER SAYA la....
SELESAI......

4 comments:

Masz said...

ini award bkn tagged..

keRAna AKu SAP said...

ye ker? award ngan tag x sama erk...maaf la..tp ada gak yg masz kena jwb tag 2..hahhaha

Hafirda Afiela said...

salam...
maceh sbb ko jwb gak bende alah tu
harapnye lps ni dah xde lah kan
penat nak pikir nak bg sape
erm pape pun maceh la
bab wane pink tu...bkn tak suke cume xbape suke je hehehe...
bab farid kamil tu,mmg aku suke hahaha...:-)

cik are_ien said...

Eh..aku kne tag jgk ker...
huhuhu.... kne jwb la ni erk...
mkn puji betol la...