Friday, April 3, 2009

No idea .....

salam semua, seperti biasa jariku menari2 menaip barisan kata- kata yang spontan ini..hahhaha..sebenarnya aku keboringan jer...x taw nk wat (walhal kje aku berlambak)..tah r..tiba aku xder mood....malas menguasai diri..(tlg hapuskan kemalasan > MALAYSIA BOLEH !)...entah la...mybe aku penat dengan situasi sekrang,..hingga adakalanya senyuman aku seolah2 plastik..NO KOMEN

ERM...exm bakal tiba lagi...mcm biasa la..mgu stdy week la aku stdy...hehehhehe..apapon sekarang ada 3 lg asgmnt group yg x siap..prof suh antr mgu depan..ala prof..antar la mgu lagi depan, depan n depan..hahhahahahhah apapon kena siapkan juga semua asgmnt > dh tugas aku sebagai seorang pelajar

mgu nie kena keje bersungguh untuk projek MALTIS 09 - malam tautan kasih APM- meraikan pelajar thn 3 yg bakal menamatkan pengajian mereka tidak lama lagi....sebenarnya ini dah thn ke2 aku menyertai MALTIS ,,,suka dan duka sepanjang bersama MALTIS..tp aku gembira bekerja ngan team nie.....apapon byk yg aku belajar n pengalaman aku dapat dr projek nie...


EXM

exam bakal datang..aku kn kuatkan semangat dan minda tuk menghadapi peperiksaan.....apapon aku kena upgrade pointer utk membuatkan aku tersenyum..hehehhehe

aku nk kuaar dr UM ngan cemerlang..hehhe..cayo2 sap..jgn kalah lagi.....KENA BERUSAHA TUK BERJAYA..... AKU BOLEH !!!





No comments: