Friday, April 22, 2011

Mandi hujan berjemaah

Hari ini 22 April 2011
aku ingat lagi 22 April 2003
bukan harini sahaja, 22 April sampai bila-bila
pada malam tersebut warga dorm aku telah dengan rasminya bermandi hujan secara berjemaah
padan muka!!
kami warga dorm G3 sekolah menengah teknik sg petani 2 kedah
telah mandi hujan beramai-ramai
semua ini angkara menyambut besday junior ...
malam tu
tepat jam 12...
air sabun+ air nila+ air softlan..aku lah yg bancuh
pastu...
wangi satu toilet
malam itu..ANNA YANG PUNYA
berkejaran, bingar sana-sini
pastu...
sunyi.....
MATI
Puan naik...
tadi aku check, umah d dah gelap..macam mana tiba-tiba Puan menjelma di hadapanku...
malam tersebut mandi hujan hampir 15 minit kot
tq temanku yang sediakam tuala selepas aku didenda
yang tak boleh aku lupa
berapi telinga aku esok pagi masa dalam kelas
budak yang aku pangkah siap perli
" semalam orang tidur lena sebab ujan, tp ada orang berbaris dalam hujan"
hahahhaha....siap la ko nnt
22 April setiap tahun
kemas dalam ingatan
zaman kenakalan budak-budak hostel




12 comments:

ghost writer said...

hebat projek hujan korang ek...


*baru lik dari Sg Petani.Letih nih.

lzulox crazme said...

wah...menajudkan..

Itu Aku said...

ghost writer

biasalah..zaman kenakalan harus ada memori...baru rock
selamat pulang dari sg petani

izulox crazme

apamacam? nk cuba tak
jangan pakai clorox dah la...mati anak orang...hahahha

Nuar said...

tepung n telur tak ada ke? lagi wagi nanti

Itu Aku said...

Nuar

tepung ngn telur tak sempat beli..kt orang kan duk asrama...
tp
mungkin boleh cuba tuk mmbr yg len..

^^KoskakiUngu^^ said...

wah, dapat pahala 27x lipat neh....hehehe

Itu Aku said...

^^KoskakiUngu^^

hye ungu, bukan 27 kali, berganda2.
hehehhe

Miss Bluepinkiey said...

rindunye lah ngn zaman sekolah...:(

Itu Aku said...

Miss Bluepinkiey

saya pon rindukan zaman sekolah..
kawan..
cikgu
lauk dewan mkn yang xberapa sedap..
tp mengenyangkan dan membuatkan sy gembira...
i likeeeee

C's stuff said...

yarh , bila duduk asrama mmg macamtuu .
sume bende jd jemaah , jadi wacky . hahaha :)

nasri said...

hahaha..seronok kn buli2 org.. time beday sgala bnda nk bling.. dah mcm perang ape je...hehe~ seb baik xcampur acid dlm air tu kn..hahaha!

Itu Aku said...

C's stuff

~ jemaah la C's, klu sorang2 x syok...biar kena ramai2...baru layan..smpai sekarang kalau reunion mesti tergelak teringt memori tu...

nasri

~bahaya2..jgn campur asid ke atau cilibo...naya kawan kamu....
kalau paling exstremm...
ha....secret :)
-kisah budak2 asrama_