Sunday, January 23, 2011

bersantai di library UM


perpustakaan universiti malaya

salam semua
entry kli ni ttg perpustakaan
perpustakaan merupakan gedung ilmu
bg pelajar plak, library merupakan rumah ke 2
betolkah pernyataan sebegini?
aha...
bg golongan ulat buku:: ITU BENAR::
ala..relax r..bukan kaki ulat buku pon kata library rumah ke2 depa ( mereka : merujuk kpd loghat kedah )
bg aku lak, time nk cr bhn untuk asgmnt
bru la knl library
kenal abg2 kat library...
buku2 aku bahagian mana
paling bes
siap mengamok lg
sbb buku yg aku nk pinjam xdak...time2 aku nk pinjam la xdak plak...
seNGAl.
bguskah pelajar cam aku
terbaik la...
sekurang2 aku msok gak
skrg library UM bnyak cntik ooo
mgu lepas bersantai dengan bahagia juga aku di library
cr buku, tp x jmpa...
apapon
selamat menimba ilmu kat library anda
tetapi !!!
antara perkara terlarang di library
* sila jgn dating dlm library..sgt menyampah!
* tukar HP ke nada diam ..cam korang je ada hp
* jgn tumpahkan air liur anda dan "memetakan" meja serta buku-buk di library
* jgn main mata dgn awek2 comey semasa mencri buku
* sila jgn memekak cm library itu milik hak mutlak angpa ja...hak bersama k
* jgn koyak buku :: mnyusahkan org ja::
itu je...

nota : esok ke library lg, buku yg cr x djumpai lg, org yg pinjam tu..hntr la cpat2..aku lak nk guna...
nite..salam

sempat snap pic sendiri tnpa disedari org insan disekeliling:: hapy::

No comments: