Tuesday, January 25, 2011

Gemok BerjemAah... sadis sgtKah?


salam semua
harini kekenyangan kerana mkn besar
sesuai la ngn tajuk entry kli ni
" gemok berjemaah"
semua ini berkaitan dgn pemakanan 4 sekawan yg comel ( bukan lembu taw, manusia).kmi semua tggl serumah
klu xde asgmnt, atau kje apa2
hobi kmi makan
makan
kdg2, org tgk kmi "sama saiz" (termasok la aku..wawawa..gemok)
kdg2, bl ada sorang msak megi, makan yg len pon follow mkn...
mai mn nk kurus kn
jogging pon malas
ye la...
umh kmi tingkat 4...aku pon malas
klu terjun je leh x..tp mau pecah kapla dlu..
mulut asyik mkn ..
walaupun aku berikrar nk kurangkn mkn
dan lebihkn exercise
adakala...
godaan mkn lbih kuat..
tewas lg...KUAng3x
mlm ni ktorg mkn beso..
xsalahkan sesekali mkn mewah
smpai kekenyangan nk habiskan nsi
siapah yg oder ns tambah...
relax la...
kn gemok berjemaah...hahahahaa
apapon
memori ttp dlm kenangan
ikatan persahabatan yg tulus akan kekal selamanya
note : masih kenyang walau apun 4 jam berlalu....
papai semua
hargai sahabat anda



chubby tp comel dan manis...
tikah habiskan semua ini kah.....lalallalalla
yuni jgn meroyan sbb aku mkn sikit....jgn tembak den yo...

sapa yg gemok? berjemaah pula tu? tgn sapa? misteri2...( aku xbersalah!!)


antara menu kmi mlm tadi
syukur atas nikmat yg diberi oleh Nya....
amin...

2 comments:

URY said...

Maakkk aiii... sedapnya makan...
Yer lah sama2 lah kita gemok...heheh

Itu Aku said...

giler sedap
mau kenyang ngn bbrpa menu...
alhmdllh
gemok berjemaah laaa....