Sunday, May 9, 2010

surat cinTA ORANG!!!

salam semua
esok balik ke kedah, berakhir 3 thn di sini
sekejap je...dh abis degree..kejap je..
adakah selepas ini : master? :
td abg dtg ambik kotak2 buku yg aku mls nk bw nek bas( berat lo)....
aku siap pesan lg : abg simpan harta benda org elok2...nnt pos blik umh ye ( maksudnya ..klu d blik kg, sila bw pulang harta2 daku itu)..abg aku army..pastu dok berek bujang..mau aku suh d jg harta2 benda aku baik..bkn leh harap pon kwn2 berek d..mcm2 perangai ada...
ada sbb mengapa aku suh d jaga kotak2 yg ada buku aku..besa la..semua harta aku ada nilai tersendiri..kenangan...ehh..punya suka la ho2..buku aku kn..llalallal,,,,klu lelong laku x? nie sengal punya soklan da...
Ha..ini abg aku...telah mengemparkan jiwa dan saraf2 aku masa aku berada di thn 2....arghhhh
mau aku fire je d..tp apakan daya ..d abang aku, geram dalam jiwa dan sila dengar repekan dari adikmu yg comel nie...
TIDAK!!!!!!
MENGAPA!!!!!
KENAPA!!!!
ABANG!!!!
aku pastikan kli ini, barang2 yg sangat berharga aku bw pulang sendiri...sejarah xkan berulang ma....
kisahnya begini setahun lalu semasa abg aku pulang ke kg:
" mana kotak2 org?"
aikkk..d siap gelak kambing kat aku
tolong la...!!
d pon cite begini, dihdpn mak dan aku
" org g cuci keta sebelom balik"
"bangla tu cuci luar dan dlm keta"
"apa kena mengena ngn kotak2 org?"
" ada kena la"..." basah ke?
"X"
bistu?
kotak ang ilang
arghhhhhh
diari aku, surat cinta aku ...
aku simpan bertahun2
arghhhhhhhh
surat cinta orang!!!!!!
lo....abg.....d gelak2 ngn mak aku...
adeiiiii
nnt bangla yg basuh keta ang bca surat cinta aku, diari aku
adeiii,,,
apa nk wat
melayang la surat cinta daku...diari aku
abg nie mmg nk kena
d leh wat muka slumber lg
pstu siap suh msak sambal tumis telur lg
adeiiiii
apa nk jd
surat cinta ORANG!!!!!
( korang semua paham ke cite aku?)
entry pasal surat cinta akan diulas pada post seterusnya
penat
mau tido
esok nk pulang ke sg petani
jd suri rumah, sementara nak dapat keje,...
bye semua
salam

No comments: