Wednesday, May 5, 2010

exm bahagian 3

salam
td mengharungi 2 paper
gap cuma 1 jam
dan tangan sangat kejang kerana menulis bermuka2 muka surat ( bajet grg )
keluar je dr dewan peperiksaan bg ppr pertama
adei...mau saja kau jerit
knp la yg prof bgtaw aku xbc
padan muka
klu tgk muka aku yg slumber
mmg bajet mcm aku leh jawab
padahal dlm jiwa
hanya tuhan yang tahu
mampos la...aku grg je point2 yg aku ingt
dah!!!! yg sudah, sudah la
paper ke 1130
asas kekelurgaan islam
adeii...ada hadis yg aku leh lupa
apapon terus menjawab hingga minit2 terakhir
dan selesai!!!!
InsYAllah...tgk muka ustazah td
dlm hati : mg2 aku dapat A pacak...lalalla
aminnn
cukup2..
esok ada 1 lg ppr yg aku lec d mmg fav aku aku
mau stdy..sbb x stat lngsung baca paper nie
ok semua
hadapilah ini...kisah kita takkan abadi,,,
salam
papai....

No comments: