Friday, April 9, 2010

Mereka yg bernombor JEA070...

KAMI

7.4.2010
bertempat di Dewan Semarak, Akademi Pengajian Melayu (APM)
telah diadakan MALTIS 10 iaitu malam tautan kasih.
Tujuan untuk meraikan pelajar tahun 3 yang akan menamatkan pengajian pada bulan 5 dan akan grad pada bulan 8 nie..
sebelom ini selama 2 thn berturut2 aku merupakan MT yang melaksanakan projek nie.
tp thn nie aku dan kwn2 sperjuangan tlh dirai.
mcm2 perasaan ada,
sekejap je 3 thn berlalu.
mcm2 suka dan duka di APM yang terlakar dalam kehidupan aku..
banyak yg aku pelajari d apm..
sesngguhnya kenangan adalah semalam, esok belom pasti..
aku menghargai setiap masa yang sedikit ini

aku akan merindui teman2 seperjuangan APM, kalian membuatkan aku tersenyum,masam,,,
tapi korang semua teman2ku
selamat tggl semua
koorag semua dlm ingtan
APM 07-10
jumpa d dewan tunku canselor untuk konvo nnt
aku tgu saat tersebut...
layan pic dinner


kredit to ayie


2 ingt dr syam



sempat lg men mata ye...




lapo2



krdt to eryna


lalallala



No comments: