Tuesday, April 27, 2010

EX PMT 05 punya cerita


salam semua..
entry kali ni ttg kisah 5 thn lalu
pic ni masa aku form 5 masa sekolah teknik sp 2 ( yg tepi higway)
kmi semua batch yg pertama bg kos pengajian makanan teknik yang baru diperkenalkan pada thn 2004

meh aku perkenalkan sorang2 dak kelas aku
kiri dr depan :cikgu EST ( xingt nama), Pn Hani Juliana( Kimia), Pn Ikhwani Maizura (PMT & cikgu kelas), Pn Juriah (SEjarah), xingt nama ( PMT jg), En. Taufik ( biologi> cikgu fav lalal)
barisan tengah : akmal, aziah,aishah, dalila,najjua, atul, kinah, aya, rofli, abid, xingt,jannah , hafizal
line belakang :Nash, wan dayah, ,ija, xingt, pem, ana salsabila, mahirah, hanim, indah,nolia, aku ( yg chuuby ), daniel.

antara yg aku masih ttg dorg ialah :

# majoriti kami masih berhubung melalui internet dan berjumpa (dh lama xwat reunion)
# yg aku dh tandakan yg solo n yg dh kwin, yg xditanda tu bujang lg agaknya..lallala
# antra yg xdpt dijejaki ialah hafizal, ana salsabila, aishah dan insan sebelah jannah yg aku xingt namanya
# ada diantara dorg dh anak 2 pon ( aku ada anak tekak je n kucing)
#danie yg aku paling ttg di ialah kediaman di nama "Kasih Latipah" sempoi kn
# nolia dilahirkan sama tarikh ngn aku dan d paling mendpt perhatian jejaka kat smt sp2.. dan kisah cinta d teknik yg aku masih ingt hgga kini ..heehe
# diantara dorg yg bercinta dgn sesama dak teknik sp2 ialah hanim, ija dan wan dayah (hanim kekal dan berkahwin, ija bertunang)> hebatkan cinta zaman sekolah
# indah > peristiwa d menangis kat bilik tv masa mula2 d masok asrama... ( antara yg mendpt perhatian jg)
#mahirah dak selangor yg comei dan aku masih ingt beg converse d kaler merah dan aku selalu usik d , bila d masok toilet ( aku tutup lampu..wakakaka)
# aziah: peristiwa d kena tggl bas xleh balik perak... (sbok nk isi brg masok matrik kot )aku cll mak d mention d xtertinggal bas..sbb kn tggl bas..selamat atul ada..d stay kat umh atul..masa tu 1 posa...( aziah sila jgn senyum kambing k)
#jannah; kak sepupu berniaga ngn aku masa pesta peneng..lalalla
# abid: serius
# dalila: sian d kena asma...
# aya : sempoi n hapy go luck
# nash : asyik ktorg kena ceramah ngn d
# akmal & daniel : simple dan pendiam
# wan dayah : kisah cinta dengan atoi..dan wan masih bersama aku hgga kini..tnx wan..mis u
# AKU: ????? xlaku2 time tu..hahahhahahha
#CIKGU KELAS AKU : yg sempoi, garang , sweet, baik2 dan best la kiranya
# ASRAMA: majoroti dok blok G : mcm kisah kat blok kami...
# SEKOLAH MENENGAH TEKNIK SP 2: sgt bes dan melakar kisah2 kehidupan asrama dan hidup kmi semua, antara nilai persahabatan, cinta, pelajaran, kesetian,dan banyak lagi sepanjang2 thn disitu....


note : menantikan reunion seterusnya

No comments: