Monday, October 19, 2009

tiada air mata

salam
disaat tangan menaip papan kekunci dan mata merenung skrin laptop nie..hati ini terbang entah kemana...aku sendiri bingung....
aku terasa ingin menangis..tp air mata x kuar2..aku bukan ego pada air mata
tapi entahla...bila aku mmg betul2 terasa sakit dan sedih mmbuatkan air mataku mengalir...
aku ingin menangis..biar semua rasa dihati hilang..
tiada air mata
oh hati..oh jiwa..mengapa harus begini
dahulu aku boleh atasi ..dengan semangat yg positif dan tenang
aku selesaikan setiap masalah
aku akui..kdg2 ada masalah yg x leh settle
tp ini bukan lah masalah yg beso...
oh jiwa
kenapa harus begini
saat asgmnt bertimbun..saat exm bakal tiba
sengal ker? poyo ker?
hahahaha
semua rasa ada...
oh rasa dijiwa..
blah la cepat2
semalam..butir-demi butir kalimah suci aku baca...
tenang...
oh jiwa...
moga kau kembali sihat
kembalikan semangatku
kembalikan diriku
jika terus begini
xleh2..parah2..
biar aku sepi aku hampa
tuhan masih sayang aku...

bye kwn2..miss korang sume..
d

1 comment: