Friday, October 16, 2009

sorority row, mineral dan sundea cone..


salam...lama juga aku malas nk update blog nie...ada ker org nk bc? huhuhuh..aku dilanda musim asgmnt yg dasyat..huhuhuh..tp x sesadis taufan panama...apapon..disaat asgmnt tgh melanda, aku sempat meyelusup kuar tgk wayang..hahahha..sgt seronok menghabiskan masa di luar..


sorority row


bes gak cite nie..mula2 aku ingt cite hantu...tp try r tgk sbb ms tgk sinopsis d cam bes jer...cite nie bes ngan byk aksi suspen...seolah2 terasa aku yg nk kena bunuh!!! arghhhhhh..bukan aku la.....

sinopsis ( dr mangga online )


Cerita ini bermula apabila lima sahabat baik daripada kediaman Theta Pi cuba untuk melakukan jenaka apabila teman lelaki Megan, Garret curang terhadapnya. Megan berpura-pura mati akibat dadah yang diberi Garret. Bagaimanapun jenaka tersebut bertukar menjadi mimpi ngeri yang tidak mungkin dapat dilupakan apabila Garret yang ketakutan telah menikam Megan dengan besi pemutar tayar kerana bimbang mayatnya akan terapung dan dijumpai. Anggota Theta Pi panik dan telah membuang mayat Megan ke dalam sebuah perigi di tempat perlombongan dan berjanji tidak akan berkata mengenai peristiwa .Namun, kejadian tersebut kembali menghantui mereka selepas malam graduasi apabila seorang demi seorang yang terlibat telah dibunuh dengan kejam. Sebuah filem seram yang mungkin akan membuatkan anda tidak senang duduk kerana babak ngeri yang dipaparkan. Namun yang menjadi persoalannya siapakah yang bertanggungjawab membunuh anggota Theta Pi berkenaan..


nie kisah air mineral

cite d camni..aku ngan yuni p beli air mineral kat supermarket kat mid..dahaga punya pasal sementara tgu husna solat...mula2 yuni try buka..gagal..aku plak..gagal juga...ish2 sal la payah sgt nk buka..apa kata kita tgu husna : aku ckp kat yuni...

setelah husna habis solat lalu kmi segera suh husna buka> gagaL

camne nie erk..last sekali suh pakcik guard buka la

aku : sambil memandang buat muka seposen...ehem..pakcik..tlg buka botol air nie..payah la

pakcik guard: sambil mengambil..try pusing2..akhirnya berjaya

Kami : terima kasih ye pakcik

YUni: rugi x snap pic masa pakcik tu tgh buka botol air td..hhuhu


sundea cone

ini antara ice cream yg aku suka makan bila kuar jln2..tah r...bila mkn ice cream nie byk kenangan suka duka,,,,



dah la..tu je nk tulis..dh x larat..nk smbg wat asgmnt

salam..bye

No comments: