Thursday, April 12, 2012

Kupinang kau dengan bismillah,

Salam,ni aktiviti ketika lambakan keje di opis tadi..
menconteng dan ringan sj tgn nk snap pic..
tetiba teringat kata-kata seorang kawan lelaki saya
d pelik kerana sy masih tidak sampai seru nk bernikah
saya hnya mampu tersenyum dengan persoalan beliau

perkara yang tak dpt dinafikan ialah hidup, mati, jodoh pertemuan..
nikmati setiap detik..
skrg masa tuk bg sumbangan dan bahagiakan keluarga
klu smpai jodoh sy..
sy bgtaw la kat mmbr2 blogger
apa mcm?
berani nak pinang?
bc bismillah ye..

note : minggu ni nak blik sg petani..horeyyyyyyy

2 comments:

insan_marhaen said...

Setiap sesuatu itu berlaku ada hikmahnya. Elok sangat guna peluang yang ada untuk berbakti pada ibubapa.

itupun syurga kelak balasannya.

bila dah kahwin nanti tak sempat!

Itu Aku said...

IM : inYAllah IM , peluang yang ada ni lah sgt berharga utk mmblas jasa mak abah yg x ternilai..