Wednesday, September 21, 2011

beratnya langkah kaki

salam
terasa berat langkah kaki ini..esok harus pulang ke kuala lumpur untuk meneruskan baki 1 semester yang ada. jujurnya feel aku belum bertunas lagi.. yang pasti lepas ni kena menghadap penyelia aku untuk kertas penyelidikan..turun ke lapangan, berkampung di perpustakaan, sebahagian daripada kehidupan aku sebagai pelajar. apapon aku enjoy menjalani kehidupan ini
belajar erti bersyukur dan redha..yg penting kena usaha dan tawakal ye cik kek coklat

ohhh
sepanjang cuti semester banyak perkara yang dilalui
mengajar aku ttg erti ketabahan, kejujuran, keikhlasan redha dan menerima ketentuan
diriku belajar daripada kesilapan, erti memaafkan..walaupun saya sedar ada hati yg menjauh..
maaf sy cuma manusia biasa yang bukannya maksum
terima kasih atas sokongan rakan yg di dunia maya dan realiti
sgt menghargai

berhenti merungut
bersyukur atas setiap nikmatNYa...
ya...TEruskan hidup
perjalanan ku ini masih jauh
amin
selamat malam semua blogger :)
esok KL menanti diriku..