Thursday, July 21, 2011

mak dan duriannya..


pernah korang rasa feel yg hebat makan durian yg sedap..
entah la...
pernah sekali ku rasakan feel mkn durian yg arwah tok wan beli
skrg pon byk je durian yg dijual...
tp feel x sama kn?
mak sgt mencintai durian
dan selalunya abah setia untuk membelikan durian
sebab mak mengaku d x pakar memilih durian
abah saya hebat kn? hehehhe
mggu lepas kami sekeluarga dah memborong durian, dan mak sempat menanak pulut, wat bubur durian dll :)
td masa perjalan pulang dari pendang
mak tersenyum lebar
abah tetap setia memberhentikan kereta dan memilih durian kesukaan mak
abah sayang mak kn :)
harini kita makan durian kg ye..sedap
freshhhh
moga malam ni saya x panas badan
selamat malam semua

4 comments:

Sadun said...

waaa, durian, lama tak makan..

Itu Aku said...

skrg musim durian kat kedah
klu masok kawasan kg
dpt mkn freshhhhh
sedap la awk

Sadun said...

bak sini, kirim kat aku..hehe

Itu Aku said...

perghhh
ada 1 bekas durian lg
nnt pos laju
jap nk pggil goku..nk mntak awan terbang ..nk pos durian
hehehe