Monday, February 7, 2011

nk tempah awan terbang la....

sumber: google
salam semua
harini sgt memenatkan, satg kul 3 ada kuliah lak
semalam semua org pakat2 pulang ke bandar setelah hbis cuti raya Cina
harini Isnin
semalam Ahad
waaaaaaaaaaaa
sgt sesak di jln2 utama
terutamanya highway
10 jm lebih dlm bas
trafik merangkak-rangkak
bas aku kul 4 dr sg petani
sepatutnya 5 jam dh leh sampai duta,kl
semalam kul 230 pgi bru sampai
ms dreba berhenti isi minyak
kmi isi prot
tp bru kul 10, roti2 gardenia dh licin ..tarak ada...:(
nnt thn depan leh tempah awn terbang la blik kedah-kl
hehheheh
oyeeeeeeeee
sgt letih
kat mana tiket awn terbang ye?
salam
papai

7 comments:

fiz mr.beloved said...

tempah kat ak 1..da borink nek moto n kete jer..huhu

Kopak Otak said...

betul2. semalam aku drive sensorang, dengan jalan jammed gila. orang lain semua syok tido. hampeh tul. stress oh jalan jam manjang, kan best kalauu kete leh terbang :D

Itu Aku said...

hahaha...nnt kita g order k..leh g kelantan..lalalaal

Itu Aku said...

jenuh letih la ...
penat giler..
tdo smpai nk berputar pinggang i,..hahahhaha

Kito Kami said...

mari² kelantan sy sponsor....

Itu Aku said...

kito nk sponsor ye
leh2
i nk g mkn cendol kat rantau pjg
sedap oooo

Itu Aku said...

kito nk sponsor ye
leh2
i nk g mkn cendol kat rantau pjg
sedap oooo