Friday, July 9, 2010

zaman Nakal yg Best

belakang : jannah, ainul, aziah, najua, aishah
depan: aku yg over chuby, pem, mahanim, wan dayah dan mahirah
ex PMT 03/04 (SMTSP2)
salam semua
apa kabar? lama x berbloger sbb aku sibuk settle sal pengajian
harap korang semua sehat n tlh settle hal kehidupan korang
masa tgh berfesbuk..terjumpa pic ni kat fb mahirah
ni pic masa aku sek men tek sg petani 2 03/04
masa nie chubby dan nakal
wawawa..sory beb..aku xsuka skema sgt
nie mmbr2 satu blok aku
nakal jgn habaq..
pernah kena denda mandi ujn sbb celebrate hari jd dalila..ktorg satu dorm bising sgt
hahahhah
hp pon bw secara haram...
nakal kn..
semua tu kenangan...
yg terindah
alhamdulilah...
kmi masih berhubung antara 1 sama lain...
smg reunion sekali lg..semua dpt berkumpul bersama...
rndu korang...

No comments: