Sunday, February 21, 2010

bercuti ke kelantan


kami d geng

kat kolej tgu teksi


salam semua
harap korang semua sihat n ceria2 selalu k
entry kali nie sal percutian aku dan kwn2 aku ke kelantan pada cuti semester lalu
percutian 4h 3mlm
11.2-14.2.2010
hari pertama
umh yuni
byk buah salak..suka2
ke pekan pasir mas
petang plak kami ke rantau panjang..yeyeyeyye
shoping2...
malam plak..keluarga yuni bw kmi ke wakaf cek yeh (tul ke aku eja)
aku beli tudung, bj kelawar dan baju..giler shoping tul la...
aku memenuhi permintaan mak iaitu beli TEPAK SIREH
biasa la..ada 3 anak dara lg~ turn sapa? aku atau piza? walalalal
apapon tepak sireh tu aku beli ngn harga 65 ingt...


hari kedua
nie yg dinanti2 kn
mandi ait terjun di lata tembakah
lata nie kat teranganu
terima kpd fie (buah hati yuni)
telah mmbw kmi berlapan(termasuk adik bungsu yuni) dgn avanza nye
mcm 1 keluarga la plak..walalallala
apapon..
kmi sgt seronok main air di sana
sejuk2


hari ke3
umh husna
wawawawa....mcm homstay
bes oo
tido sebaris semua
best
pagi tu ..abg husna telah mengisi kmi ke dlm vannye
untuk dibw shopping sekali lg ke rantau pjg ( kes brg x beli lg la tu)
cam besa
aku sempat beli tshirt tuk adik isma ngn abah
petang plak..
rehan ngn shida ke pasir mas cr tudung
aku dan lain2 rehat2 kat umh

mlm kul 9 lebih
kmi bertolak balik ke kedah
tdo x ingt dunia dlm bas
dekat subuh bru sampai kdh

terima kasih keluarga yuni dan keluarga husna krn menerima kehadiran kami
terima kasih tuk fie
tuk lin (sppu yuni) cumel n baik sgt
tq gak tuk yuni n husna kerana melayan kami ber5
terima kasih tuk team kita
percutian kali nie berjaya
kenangan ni bes sgt...

mungkin ke Melaka selepas nie?


NOTE: settle asgmnt dlu...
melaka dlm perancangan...

No comments: