Monday, December 28, 2009

RusuHan Hati bahagIAn 2

salam
harini hari pertama kuliah..mgkin dewan kuliah x penuh sebab ramai yg xdtg lagi sbb mgu add ngan drop yg masih berbaki beberapa hari...
aku masih cam semalam...terasa mahu berada dlm satu sudut..menyendiri( layan blues konon)
harinie g clas ngan gaya simple...wakakakka..xder sapa nk usha aku yg simple nie..
mood aku masih ilang,,,dah aku seru soh pulang d x pulang2...
td aku melepak d blog saifulislam...bes..aku suka cara d
tetiba aku jumpa
“Dalam realiti kehidupan, kita tidak sentiasa dapat apa yang kita suka. Jadi kita kena belajar untuk suka apa yang kita dapat"
aku teringt aku selalu komen itu xkena ,,ini x kena..nk ikut jiwa aku..dan kdg2 menyalahkan org atas salahku ( bnda yg sepatutnya)....
maksudnya kita xdpt benda yg kita suka...apa yg ada kita kena menghargai dan terima...dan bersyukur...tp kdg2....nk juga benda yg kita suka
kdg2 sy bersifat keanak-anakan...sepatutnya ada benda yg memerlukan sy matang dan rasional dlm mbuat keputusan...
lepas bc entry td...sedikit mood sy dtg..alhamdulilah,,,,sebenarnya sy xsuka perasaan dan mood begini..sbb ia akan beri kesan kepada keja dan org sekeliling..
tetapi sedaya upaya sy cuba mengawal emosi sy pada tahap optimun dan supaya x menjejaskan org sekeliling sy...
wawawa..pjgnya sy wat repekan....
ok lah...kepada fllwr..jmpa lg ye...
mmbr dh tgu nk g makan lagi...
( dh nek 3kg..wo sedih..huhuhu..)
salam...
"“Dalam realiti kehidupan, kita tidak sentiasa dapat apa yang kita suka. Jadi kita kena belajar untuk suka apa yang kita dapat"

No comments: