Friday, March 20, 2009

saat kau pergi dariku....

saatku kau pergi
berlinanglah air mataku

betapa sukarku rasakan

kebahagian itu kini lenyaplah sudah.....


tak pernahku inginkan

perpisahan ini terjadi

kuhanya bisa merelakan

jika kau pikir inilah yang terbaik...........




aku memang sedih bila d pergi dri hidupku...agak lama kami bersama tapi jodoh x panjang... saat d pergi hanya air mata jadi peneman sepanjang hari, bukan aku x terima kenyataan akan pemergianya..tapi hidup aku sunyi..sunyi sangat....mak cakap aku kena lepaskan dia, aku dah cuba saat 2, tp x boleh...bayangan d sentiasa bersama....aku sentiasa merindui d ...dia begitu memahami aku, saat aku perlukan d, d sentiasa tersenyum dan memelukku..sentiasa membuat aku bahagia..sukar mencari penganti dirinya..


hinnga kini aku belum punya penganti dirinya ... aku xpasty punya penganti sebaik d, aku percaya akan kelebihan dan kekurangan..tetapi...aku masih hanya mahu d... d pasty peneman bila aku menjamu selera...tekun menanti aku....entah la..setiap kali namanya disebut, banyak kenangan yang akan berputar dan bermain semula..pedih sangat aku rasakan sebuah kehilangan..kalau boleh aku hendak d kembali padaku.....tentang penganti dirinya..biarlah aku sendiri lagi..sukar mencari yang sama dengan nya..sentiasa tersenyum dan membahagiakan aku

kini hanya kenangan.....


aku mengeluh lagi......apa harus aku lakukan...aku buntu memikirkan hanya d....apapon d sudah tiada..hidup mesty diteruskan..aku pasty mendoakan yang terbaik tuk d...aku janji akan tersenyum bahagia selepas nie..aku janji hanya tersenyum tuk d yg telah pergi meninggalkan aku iaitu KUCINGKU...HUA3


MEMO

"d" watak d atas merupakan kucing aku..saja nk bg hangpa suspen jer..hoohhho.. kucing aku nama PUTIH, putih dah meninggal masa aku f2, d kucing terakhir yang aku bela cz pas ada putih adik aku yg bongsu kena asma. putih meninggal sebab d makan rumput yg disembur racun oleh sapa tah.....

aku jumpa putih dengan mulut berbiuh-buih di bwah kete abah aku..masa 2 klu wat CPR pon mmg x leh dselamatkan lg..aku cek nadi PUTIH ...dh x nyawa masa 2..putih mybe meninggal masa pagi 2, cz semalam d kuar dating ngan kucing mana tah walaupon aku pesan soh d duk umah diam2...masa time tghari nk bg makan baru aku sedar putih x balik.....

2 comments:

nur said...

huuhuahua...
hg wt excited jerk weiii..haha
ape la aku hingat tadii
rupa2nyerr meowwww ko erk!!!
huhu..cian2!!
sabar2 k!

Itu Aku said...

hahhaha....sian kucing aku..
aku rindu kat d