Tuesday, November 18, 2008

AkhirnYA berTAut juga KAsihku....

Salam semua, jariku menari-nari lagi untuk setiap tatapan buat teman mahupun yang teristimewa. Exam yang berakhir jumaat lalu membuatkan aku kembali lega..dan kini masa untuk ENjoy =). apa yang menarik hujung minggu lalu ialah aku bertemu dengan sahabatku yg tlh 10 tahun terpisah....dia pidah (boleh visit hafirdaafiela.blogspot.com). perasaan aku seakan gelisah..maklum la 10 thn memisahkan kami (walaupun bkn la jauh sgt,dlm malaysia jg).
dia masih seperti yang aku kenal semasa di sekolah rendah, SAMA SEPERTI DAHULU, d kni berjaya sebagai seorang penulis. sepanjang berjauhan surat dan hpon menjadi penyambung ikatan persahabatan.. dan tanggal 15.11.2008 kmi berjumpa ,dan d tersenyum menyambut aku di stesen PUTRa.... malam 2 aku tido kat umah d..menyembang sampai pagi..hahahahah
apapon tq kerana menerima kedatanganku..kita bertemu jg dan AKHIRNYA BERTAUT JUGA KASIHKU............TQ

No comments: